SEM කියන්නේ මොකද්ද?
SEM යනු, (සෙවුම් එන්ජින් අලෙවිකරණය) සෙවුම් යන්ත්ර ප්රතිඵල පිටුවල සඳහන් ගෙවීම් සහිත වෙළඳ දැන්වීම් භාවිත කරනු ලබන ව්යාපාරයකි.දැන්වීම්කරුවන් විසින් ගූගල් සහ බින් භාවිතා කරන්නන් සමහර භාණ්ඩ හෝ හෝ සේවා සොයන විට ඇතුලත් කරන අතර, එම දැන්වීම්කරුවන්ට එම සෙවුම් විමසීම් සඳහා ප්රතිපල සමඟ පෙනී සිටීමට අවස්ථාවක්ද ලැබෙන බව තව පිරිසකගේ මතයයි.
SEM යනු වෙළඳ නාමයක් සහ වෙළඳ නාමයන් හෝ නිෂ්පාදනයක් හෝ සේවාවක් සඳහා වෙළඳපොළ දෘශ්යතාව සහ නිරාවරණය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා බහු විධි යොදාගනු ලබන ක්රියාවලියකි. ීෑඵ යාන්ත්රණයන් තුල සෙවුම් යාන්ත්රණ ප්රතිසංස්කරණය (SEM), සමාජ ජාලකරණය, ටෙන්ඩර් දැන්වීම්කරණය,ගෙවීම් ක්ලික් කරන්න,සන්ද්ර්භාගත දැන්වීම් පුවරුව, ගෙවීම් ඇතුලත් කිරීම,ඇඞ්සෙන්ස් සහ ඇඩ්රස් වැනි මෙන්ම මාධ්ය ආකෘති, You Tube වැනි දේ භාවිතා කර ඇත. මෙම ක්රමය Pay-per-click දැන්වීම් යනුවෙන් බොහෝ විට හඳුන්වන මෙම දැන්වීම් බොහොමයක් ආකෘති තිබේ. සමහර ඒවා කුඩා, පෙළ-පාදක වෙළඳ දැන්වීම්, නමුත් නිෂ්පාදන ලැයිස්තුගත දැන්වීම් (SEM, සාප්පු දැන්වීම් ලෙස ද හඳුන්වන), වඩා දෘෂ්ය, නිෂ්පාදන මත පදනම් වූ වෙළඳ දැන්වීම් පාරිභෝගිකයින්ට වැඳගත් තොරතුරු දැකීමට ඉඩ ලබා දේ.
සෙවුම් එන්ජින් අලෙවියෙහි විශාලතම ශක්තිය වනුයේ මිලදී ගන්නා භාණ්ඩ නිශ්චිත මොහොතකින් මිල දී ගැනීමට සූදානමින් සිටින මොබිටෙල් පාරිභෝගිකයින්ට තම දැන්වීම් ප්රචාරය කිරීමට අවස්ථාව සලසා දීමයි . වෙනත් ප්රචාරක මාධ්යයකින් මෙය කළ නොහැකිය. එබැවින් සෙවුම් එන්ජින් අලෙවිකරණය ඉතා ඵලදායී වන අතර ඔබේ ව්යාපාරය මවිතකර වර්ධනය කිරීම සඳහා ලෙස බලවත් ක්රමයක් වන්නේ එබැවිනි.
මෙම ක්රමය සංවර්ධනය කිරීමත් සමඟම මිල ඉහල යාමේ තරඟකාරීත්වය යටතේ වර්ධනය වෙමින් පවතී. බොහෝ දැන්වීම්කරුවන් වැඩි වැඩියෙන් සෙවුම් ඇන්ජින් ඇතුළුව ඔවුන්ගේ තවත් ක්රියාකාරකම් පුළුල් කිරීමට කැමැත්තක් දක්වයි. වැඩි ප්රචාරණ දැන්වීම්කරුවන්ට ක්ලික් කිරීම් සඳහා මුදල් ගෙවීමට කැමැත්තක් දක්වයි. ප්රචාරණය සඳහා ඉහළ ශ්රේණිගත කිරීම, ඉහළ වාහන තදබදය ඇති කරයි. ඡුඡුක් පිරිවැයක් දරයි. ඉහළ ස්ථානයක් ලබා දෙන ලද මූලික යතුරක් සඳහා ඩොලර් 5 ක් සහ තුන්වන ස්ථානය සඳහා ඩොලර් 4.50 ක් විය හැකිය. තුන්වන දැන්වීම්කරු ඉහළම දැන්වීම්කරුට වඩා 10% කට වඩා අඩු ආදායමක් උපයා ගනී. ආයෝජකයින් ඔවුන්ගේ ආයෝජනය මත ප්රතිලාභ ලබා ගත යුතුය.
වෙළඳ දැන්වීම්කරුවන්ීෑඵ උපාය මාර්ගය තෝරා ගන්නේ ඇයි දැයි බොහෝ හේතු තිබේ. පළමුව, ීෑඵ ගිණුමක් නිර්මාණය කිරීම පහසු වන අතර තරගය තරඟකාරී මට්ටම මත ඉක්මනින් ගොඩ නැගිය හැකිය.තොරතුරු සොයා ගැනීමට සෙවීම් ඇන්ජිම භාවිතා කරන සාප්පුයාම ප්රතිඵල පිටුවලට පෙන්වනු ලබන සබැඳි මත විශ්වාසය තැබීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. කෙසේ වෙතත්, මාර්ගගත විකුණුම්කරුවන් විශාල සංඛ්යාවක් සෙවීම් ප්රතිඵල ඉහළ ශ්රේණිගත ලැයිස්තුවක් ලබා ගැනීමට සෙවුම් යන්ත්ර ප්රශස්තකරණය මිලදී නොගන්නේ නම්, නමුත් ගෙවීම් සම්බන්ධතා වලට කැමති වේ. අන්තර්ජාලය ඔස්සේ ප්රචාරකයන් වැඩි සංඛ්යාවක් ඔවුන්ගේ වෙබ් අඩවිවල අන්තර්ගතයන් සෙවීමට ගූගල් වැනි සෙවුම් එන්ජින්ට ඉඩ සලසා දෙයි. අන්තර්ජාල වෙළෙන්දෙකුගේ දෘෂ්ටි කෝණයෙන් මෙය ගෙවීම් පියවීමේ දිගුව සහ ගෙවීම් සහිත ප්රචාරණ ව්යාපෘති සඳහා ආයෝජනය කිරීම සඳහා අමතර දිරි දීමනාවක් සපයයි. එබැවින්, වැඩි වැඩියෙන් තරඟකාරී සෙවුම් වෙළඳපොළ තුළ ඉහලම ශේණිගත කිරීම් පවත්වාගෙන යාම සඳහා සීමාසහිත අයවැය සහිත දැන්වීම්කරුවන්ට සැබවින්ම නොහැකි ය.
ගූගල් සෙවුම් එන්ජින් අලෙවිකරණය බටහිර ලෝකයේ අලෙවිකරණ නායකයකු වන අතර එහි සෙවුම් එන්ජින් අලෙවිකරණය ලාභය සඳහා එහි ලොකුම මූලාශ්රය වේ. ගූගල් සෙවුම් යන්ත්ර සපයන්නන් යාහූ සහ බින් ජාලයට වඩා ඉදිරියෙන් සිටි. නොහඳුනන සෙවුම් ප්රතිපල ප්රදර්ශනය කිරීම නොමිලයේ වන අතර, අනුග්රාහක සෙවුම් ප්රතිඵලවල දැන්වීම්වල එක් එක් ක්ලික් කිරීම සඳහා දැන්වීම් පළ කරන්නන් කැමති වේ.
බොහෝ සෙවුම් එන්ජින් අලෙවිකරණය සඳහා දැන්වීම් වේදිකාවක් තිබේ. ඨදදටකැ ්ාඅදරාි භාවිතා කිරීම සඳහා වඩාත්ම ප්රසිද්ධ හා ඵලදායී වේදිකාව වේ. ඊසබට ්ාි සහ යාහූ සෙවුම් දැන්වීම් භාවිතා කළ හැකි ීෑඵ වේදිකා වේ.
එය සැලකිල්ලට ගැනීම වැදගත්ය. සියලූීෑඵ වේදිකා ගෙවීම්-ක්ලික් කරන්න (SEM) ප්රචාරණ ආකෘතිය භාවිතා කරනු ලැබේ. ඡුඡුක් සියල්ලමීෑඵ නොවේ.උදාහරණයක් ලෙස, ෆෙස්බුක් දැන්වීම් සහ වෙනත් සමාජ මාධ්ය දැන්වීම් ප්ලස්, උදාහරණයක් ලෙස, ීෑඵ කාණ්ඩයට වැටෙන නොලබන ච්හ-චැර-ජකසජන වේදිකා වේ. සෙවුම් දැන්වීම් වැනි එවැනි දේ සඳහා සොයන අය වෙත අදාල පුද්ගලයාගේ වෙළඳ දැන්වීම් පෙන්වීම වෙනුවට, සමාජ මාධ්ය වෙබ් අඩවි ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදන හරහා නරඹමින් සිටින පුද්ගලයන් වෙත ඔබේ භාණ්ඩය හඳුන්වා දෙයි. මේවා ඉතාම වෙනස් ආකාරයේ මාර්ගගත දැන්වීම් දෙකකි.
No comments:
Post a Comment