Sunday, May 20, 2018

අවසන් හෝරාව.....
















ඔබේ සුසිනිදූ දෑත උණුසුම් – ලොවම නිදිගත් සිසිරයේ
අමාවක රෑ කිමද සඳ අද – නැගී නුඹගේ මුදු වතේ
වෙන්ව යන්නට ඇවිත් කාලය – අතැර සෙනෙහස බැඳි  හදේ
වැළඳ ගමි හඬනා පුතුන් දූ – වේදනාවේ ගංතෙරේ

වැටී නැගෙමින් මෙතෙක් ආ මග – වාරුවී එකිනෙක ගතේ
ඉතින් දැන් නුඹ යා යුතුය මග – මගේ සවියත් ගෙන හදේ
වන රකුසු කැළ සැඟව ඇති මග – නුඹ නසන්නට පා සෙනේ
නොරැඳී නුපුරුදු අඳුරු වනපෙත – නගනු පියවර  එක සැනේ

නැගුනු තණ්හා  දැරූ ආශා – අඳුරෙ අතගෑ දිවි මගේ
කෙලෙස කියමිද පිරූ බව බොදු – දහම් පිළිවෙත් හැම පැයේ
බියක් නැත මට වෙන්ව යන්නට – නරකයට හෝ මොක්පුරේ
මහද සසලව බියෙන් වැළපෙයි – සිහිව නුඹගේ හෙට දිනේ 

කඳුළු බිඳුවට දැවී උණුසුම් – නැගී කැළැල් ඒ දෙකොපුලේ
සිපගනිමි නුඹ සැවොම අවසන්- වරට නෙතු පියවෙන පැයේ
අහිංසක දු පුතුන් සමගින් – තනිව ඔබ යන ගිරි මගේ
වෙසින් තරුවක් ඉහල අහසේ – වෙමි එලිය දෙන නුඹේ ලොවේ

No comments:

Post a Comment

සෙල්ලක්කාර ඔබට සෙල්ලක්කාරිගෙන්....

කවියෙකුට පෙම් බැඳ...

අමුතුම අමුතු අදහස් ගුප්ත ඇස් ගුප්ත සිනහව නුඹ වටා රැඳි සියල්ලක්ම හරිම වෙනස් මට හිතිලා ඇති මෙහෙම සිය දහස් වතාවකට.. ගැලපෙන කිසි...