Sunday, February 5, 2017

නොදන්නා එකෙක්......

නොදන්නා එකෙක්......

මට ලැබුණු ආදරේ දැන් අයිති ඌට නම්
මතු දිනක උඹෙ නමින් ඌත් කවි ලියයි බං
පුර හඳට පසු දිනක අමාවක ලබයි නම්
හඬා වැල පෙනු කුමට යලිත් නුඹ නොයේ නම්…
උඹ නැතිව හිතට මගෙ දුකක් නැත්තෙත් නැතී
මතකයිද හිටි විදිය වෙලා උඹ මගෙ එකී
ඉඳ හිට දකිනවා උඹේ නමින් මම ලියපු කවි වැකී
යලි දිනක හමු වෙමුද ලෙසින් අපි හිතවතී…
රිදුණ හිත හදන්නට කාලයක් ගත වෙලා
හෙමි හෙමින් තව හිතක් මටත් දැන් ලං වෙලා
උගේ පොකුරේ එක මලක් ලෙසින්උඹ තනි වෙලා
සුවඳ නොබැලූ කුසුම ඇයිද අද ගැබ්බර වෙලා…
ඌ කිව්වා පොන්නයෙක් වගෙලු මං
රංඩු සරුවල් මොකට නිහඩවම හිටිය මං
ආදරේ උඹේ නමට තාම නොතිබුණා නම්
කියලා දෙනවා ඌට උඹේ මම ඉඹපු තැන්..
ඌ වගේ මමත් උඹ ඇඳේ සැතපුවා නම්
හිතට කාවැදුණු පෙම උඹට නොතිබුණා නම්
එදා මගේ ගාය උඹෙන් හොඳ කලා නම්
මෙදා දරුවො හත අටකගෙම තාත්තෙක් වෙලා මං

                                                                                උපුටා ගැනීමකි.                amalianuruddika1992@gmail.com 

No comments:

Post a Comment

සෙල්ලක්කාර ඔබට සෙල්ලක්කාරිගෙන්....

කවියෙකුට පෙම් බැඳ...

අමුතුම අමුතු අදහස් ගුප්ත ඇස් ගුප්ත සිනහව නුඹ වටා රැඳි සියල්ලක්ම හරිම වෙනස් මට හිතිලා ඇති මෙහෙම සිය දහස් වතාවකට.. ගැලපෙන කිසි...